søndag den 12. juni 2011

jeg er da også en kryster

Onsdag fik jeg at vide, at jeg kunne fjerne plastrene torsdag - men hvis det blødte, skulle jeg sætte plaster på - kusinen sendte nogle fine, som jeg modtog fredag - men jeg var simpelthen så hunderæd for at åbne til alt, hvad jeg kunne forestille mig - og hvis jeg så lige fik skubbet forkert - hvis jeg ikke få klumpfoden korrekt på -
men, ligesom Einstein, så har jeg haft mange bekymringer, og de fleste blev ikke til noget.

Hele fredagen bad jeg til, at "nogen" kom forbi med og kunne yde moralsk støtte - det skete naturligvis ikke. Lørdag morgen vågnede jeg tidligt ved, at jeg havde ondt bag på læggen - og så var der jo kun een vej - jeg måtte tage mig sammen!!
Forsigtigt fik jeg løsnet borrebåndene på klumpfoden - måtte lige have hjælp af DH til remmen omkring anklen - og sådan så det ud - intet blod - jeg lå med foden bar et par timer - og med forsigtighed fik jeg så plastrer vat på gravemærket bag på læggen - og fik klumpfoden på igen - og jeg overlevede uden yderligere brud eller andet.
Jeg har forresten talt meget til den læge, jeg var til kontrol hos: hvad ligner det at give mig alle informationer, efter klamperne var fjernet med smerte og jeg var totalt fattesvag - hvorfor fik jeg dem ikke først, mens jeg var nogenlunde klar?? - og hvor ville det have været rart, om jeg havde fået en kontaktperson, jeg kunne have ringet til - men der er den vel igen!! det er ingen varig skade - og kommunen vasker sine hænder . . .

2 kommentarer:

Vibeke Pingel sagde ...

Åh, din stakkel, men nu går det fremad :o) Du må være optimist og tro på det :-)
Jeg har hele tiden ville aflægge dig et sygebesøg, men var så uheldig selv at komme galt af sted med min tommelfinger,som gav nogle problemer, der endnu ikke er overståede.Nu sidder jeg ovre i Sverige og rekreerer mig.
God bedring, Liselotte
Mange svenske hilsener
Vibeke

Anita Bruno sagde ...

det er da fint, du allerde har fået
gipsen af, skulle du ikke, ligesom jeg, ha' den på i 6 uger??? Så nu er det bare med at komme i sving !!!
God bedring og knus fra anita