søndag den 19. juni 2011

with a little help from my friends

Lørdag formiddag ringede en veninde og spurgte, om jeg var modtagelig for besøg - jamen jeg ligger jo bare her . . . .
Hun kom ikke alene med en buket løvefødder og marguritter, men også med Leif Davidsens bog Utahs Bjerge og andre historier - samt et Unicef kort med elefant på (så jeg kan sende det til børnehaven - men måske har de allerede glemt alt om Vestens Bedste :o(
Da jeg var til kontrol fik jeg at vide, at jeg om 2 uger kunne begynde at trykke foden med 5 kg - og langsomt op til halvdelen af min vægt . . . Jeg kunne bare bruge en badevægt!
Nu har vi en digitalvægt, såååå
Men veninden havde gemt deres gamle - og den måtte jeg låne
Nu er spørgsmålet så bare 5 kg - hvor længe og hvor tit - så jeg må forsøge mig på Køge Sygehus i morgen

Ingen kommentarer: