torsdag den 9. juni 2011

Ååhh, hvor er det kommunalt . .

Da jeg i går blev hentet af FlexTrafik
fortalte chaufføren, at jeg da kunne låne ramper hos kommunens hjælpemiddelkontor
han havde jo kørt mig ud af terrassedøren og oplevet diverse trin

ok - tænke jeg - og ringede i formiddag - nej da, sagde damen
vi låner kun ud til folk med kroniske sygdomme
(ikke til sådan en som mig, som kommer over det i løbet af et par måneder)
Jeg skulle ringe til Køge Sygehus og låne der!

Jamen, så ringede jeg da til Køge
og talte med en venlig dame på ortopædkirurgisk ambolatorium
men nej - det skal jo bruges udendørs - så det skal man låne ved kommunen

Jeg ringede tilbage til NY Stevns Kommune (kom straks igennem)
blev omstillet til afdelingen
telefonen blev afbrudt!

Jeg ringede igen
nu var der pludselig mange før mig, så jeg ventede og ventede
kom igennem og omstillingsdamen ville bede hjælpemiddeldamen ringe til mig

- og har hun så ringet - tja - gæt!!!

Ingen kommentarer: