torsdag den 9. juni 2011

Godt jeg også har SUS

Torsdag formiddag ringede SUS
- og jeg fik orden på de forvirrende begreber - godt jeg har hende!!
Når jeg skulle fjerne plastrene, så vil min fod jo komme direkte til klumpfoden
og da jeg skal have den på i yderligere 4 uger, synes jeg, der virker meget uhygiejnisk!
Sus - du skal bare tage en tynd bomuldsok på . . .
det der med at støtte med 5 kg fattede jeg jo ikke
Sus: det er jo ikke meningen du skal bevæge dig på benet
det er den første genoptræning, og belastningen fremmer sammengroningen
Kusinen ringede - hun har nogle extra plastre, som hun sender - dejligt!

Til gengæld havde DH også planer for formiddagen: han ville støvsuge og vaske gulv i køkken og stue - det havde han da gjort før - den gang, jeg var væk i 10 dage (i 2006 var jeg i Canada LOL)

Om eftermiddagen havde jeg så lidt opgaver til ham:
jeg skulle ikke længere have 2 puder under benene - så den ene skulle bæres til 1. sal.
Her skulle så findes sokker - et par blev fundet, det er en start
Affaldsspanden skulle tømmes
han skulle lige hente nogle pap-blokke til sammensyning på 1. sal
samt lidt andet.
og mig??
jeg fik sat ny farvetoner i printeren,
kopieret min sygehusjournal - samt lægeerklæring OG regning
samt skrevet til SOS for forhåbentlig udbetaling af forsikring for den rejse,
vi går glip af Prag i næste uge
så må vi se, om jeg får noget . . . .

Ingen kommentarer: