søndag den 19. juni 2011

Travl uge - med få kræfter

Det er utroligt, hvor hurtigt man mister kræfterne . . . .
Det er nu 4 uger siden, jeg faldt og derefter har befundet mig det meste af døgnet i sengen i biblioteket, kun afbrudt af ture med gangstativet til toilet, spisebordet, lidt TV o.lign.

Den forgangne uge var der dog opgaver, der ikke kunne udskydes - tirsdag havde vi - som altid før personalemøde - møde i butiksudvalget i Kirkens Korshær Genbrugs Butik. Det foregik heldigvis her på matriklen, og Majken (med brød og ost) og Anette kom hertil kl. 14 - 15.30. Ikke noget langt møde, men derefter skulle der skrives referat - og laves fredag/lørdags nødplan, indtil jeg forhåbentlig er tilbage i vagt igen.

Onsdag var der møde i Karise kl. 14. Skønt planen var at køre hjemmefra 14.15 - så blev vi forsinket - og vi må indse, at det tager min. 15 min at få mig bombet ned af trin i terrassen og via græsset til gårdspladsen - samt at få klappet kørestolen sammen og pakket - så vi var lidt forsinket. Jeg havde først på året lovet at bistå med det administrative/skriftlige til kolonien uge 29 - og det var møde med de øvrige frivillige. Jeg kunne ikke komme ind i huset, men heldigvis var det dejligt solskindsvejr, så mødet blev flyttet udenfor - snakken gik, og vi kørte først derfra kl. 17

Torsdag var der så personalemøde i Kirkens Korshær. Det lykkedes os at komme i god til LOL - og der var en god stemning - heldigvis har vi fået rigtigt mange henvendelse fra nye frivillige, så nu kører det - med lidt extra hjælp fra "garvede". Regnen nåede at starte, før vi var færdige kl. 19, så det var en lidt klam fornøjelse at komme hjem. DH havde været i "den glade frø" og købe aftensmad. Den nød jeg i sengen, der var ikke flere kræfter
Fredag fra morgenstunden fik jeg opdateret billedgalleriet med 3 nye frivillige, skrevet referat, opdateret personalelister, lavet nød-onsdagsplan - og så var det også slut med kræfterne, og det meste af fredagen blev sovet væk.

Ingen kommentarer: