fredag den 22. juli 2011

Trekant af Karen Noe

Onsdag blev jeg færdig med den lilla trekant. Ligesom den røde sidste år er denne strikket i Allino fra garn.dk
Jeg havde 5 nøgler i en indfarvning og 3 i en anden. Jeg valgte at strikke for- og bagstykke samtidig på en rundpind - og skiftevis en omgang med den ene og anden indfarvning - hvis ikke lige man ved det, kan det ikke ses . . . Nu skal jeg bare have den vasket. Normalt lægger jeg mit strik til tørre på et håndklæde på 1. sal, men det er ikke en mulighed p.t., så jeg må finde en anden løsning
I foråret strikkede jeg for en farmor til en lille pige - nu skal hun minsandten være farmor igen i denne måned, men her ved de ikke, om det bliver pige eller dreng. Hendes Verden havde i denne uge opskrift på denne trøje med (falske) snoninger, strikket i Luxusgarn fra Rasmilla. Der skulle bruges 2 nøgler til str. 6 mdr, men jeg bestilte 3 nøgler, så der også kan blive til en djævelhue og klipfisk. Pakken ankom dagen efter bestilling, fint indpakket i æske med lilla silkepapir . . . .

Ingen kommentarer: