onsdag den 20. juli 2011

Skyggen - igen, igen

Een ting er sikker - jeg bliver aldrig god til det der med at tage piller på tidspunkter, og i dag gik det så ikke bedre, end jeg glemte dicillin pillerne og nærmest spiste dem samtidig med morgenmaden . . . . . Resultat: lidt løs mave. Det var så heldigt, at dette var dagen, hvor jeg skulle ligge med benet på en høj kasse og lave veneøvelser. "Nogle" er gode til at ligge ned og strikke - dem hører jeg ikke til - men indimellem sad jeg oppe . . . . Jeg har hele tiden været utilfreds med ærmegabene i Skyggen - de nåede nærmest ned til taljen . . .
Det er dejligt at kunne spørge om alt på webstrik-gruppen - og således også denne gang, hvor Pia lige kiggede i Strik a la Carte bogen og fandt, hvor mange masker der på ZigZag skulle tages op i ærmegabet. Det var faktisk 40 masker mindre end skyggen. Jeg fik med besvær strikket det ene ærmegab tilbage - og taget masker op igen - og her ses den store forskel - det andet ærmegab bød på større udfordringer, og jeg måtte nærmest klippe det op - men nu er det klaret - og jeg er helt sikker på, at jeg bliver mere end tilfreds med det.

1 kommentar:

Vibeke Pingel sagde ...

Åh, Liselotte, det er MEGET vigtigt, at du overholder 1 time før eller 2 timer efter indtagelse af Dicillin pillerne, da de ellers ikke virker efter hensigten. Maven vil så i stedet optage maden og ikke pillerne.
Jeg har selv lige fået 2 portioner ialt 100 Dicillin pga. betændelse, der ikke ville give sig eller blussede op igen :-(
GOD BEDRING.
Aftenhilsen
Vibeke