lørdag den 2. juli 2011

6 uger i ro - og 6 uger genoptræning

I dag er det så 6 uger, siden jeg blev en falden kvinde - og ja, der er ikke så mange smerter mere - det kniber naturligvis med at sove i biblioteket, hvor der er "en million" fluer - men jeg forsøger med at ligge lidt på den ene side - og lidt på den anden - jeg kan ikke komme helt om på siden, men det er jo bedre end at ligge på ryggen.
I går kom venner på besøg med dejlige studenternelliker og morgenfruer
- og jeg fik det råd at kontakte kommunens visitationsenhed og lige forberede dem på
AT NU ER JEG PARAT TIL 6 UGERS GENOPTRÆNING!!!
Det er på torsdag, at jeg skal til kontrol igen - og jeg kan ikke vente længere på at få et liv - og jeg har ikke megen tillid til den ældrekvindeforagtende læge . . . . hvis ikke det er meningen, at jeg skal have et liv igen, så kunne de jo bare have givet mig den grønne pille, der letter ældrebyrden!!

Længst muligt i eget hjem - jo tak - nu har jeg været muret inde her i 6 uger - og det er nok!

Dog har det dog lyspunkter - for anden gang i de 6 uger støvsugede DH køkken, stue - og mindsanten også bibliotek, hovedgang og gæstetoilet!! - OG køkkengulvet blev vasket
Alt imens lå jeg med frosne ærter på foden - der er ikke meget gang i den fod, så længe den er så hævet.
Kreativsiden startede i januar med et 2011 månedstørklæde - jeg havde stikket januar, februar og marts - og i aftes klarede jeg så april - og i dag maj - så hurtigt kan man også komme gennem månederne LOL

1 kommentar:

Lenka sagde ...

Det er vel nok godt at du kan strikke. Tænk hvis det havde været begge arme ;-). Kom til at tænke på hvad man mon laver, når man ikke er bidt af strik...