onsdag den 6. juli 2011

haven set fra en kørestol . . .

tirsdag eftermiddag blev jeg kørt til køkkenterrassen, og jeg fik luget og bortklippet uønskede træskud i lavendelhækken, som forhåbentlig bliver fin at se på næste år
jeg fortsatte mellem fliser - og ved fælles hjælp fandt DS og jeg den lille smutsti, som jeg skal forsøge at komme gennem med gangstativet. De fleste af valmuesøstrene er efterhånden afblomstrede og kunne fjernes.
DS klippede den oprindelige støttegren - DH valgte pil - og den slog rod og er nu et lille opstammet træ - som jeg plejer at klippe voldsomt tilbage flere gange hver sommer
Ved 17 tiden ankom vores første cykel camperende gæst, og hun slog teltet op under Filippa. Også Cornus Mas ved hortensiaerne fik DS klippet noget ned - og jeg fik den lidt opstammet. Pludselig var klokken 18 og spisetid: Dagens menu var gammeldags kylling med persille, nyopgravede kartofler, brun sovs - og salat.

Ingen kommentarer: