søndag den 3. juli 2011

Kreativsidens 2011 årstørklæde

På kreativsiden startede i januar et årstørklæde, hvor vi hver måned ville modtage et mønster. Det gik fint de første 3 måneder - så var der andre strikketøjer, der var mere interessante, og det lå stille lige til forleden dag. Garnet er Fortissima Socks, Mexico color - fra Factory Outlet i Langeskov til en formidabel pris af kr. 20 for 100 gram!!
Det er ikke let at se mønstrene, men har er der strikket
fra venstre januar, februar og martsjanuar
februar
marts
fredag fik jeg strikket april måned
- kun for at opdage, at det var et uautoriseret mønster
- jeg strikkede noget tilbage og fik så kun lidt bredere mønster
- der er 4-6 pinde ret mellem hvert mønster
Lørdag fik jeg strikket maj måneds mønster
og her til morgen startede jeg juni - så nu er jeg snart up to date LOL

Ingen kommentarer: