onsdag den 6. juli 2011

opgaveløsning

Mandag aften havde jeg nævnt nogle af ønskerne på min to-do-liste, og overrasket blev jeg, da jeg stod op ved 8 tiden. På grund af tidsforskellen (4 timer) havde DS været tidligt oppe og i gang:

Han havde klippet syrener m.m. i indkørslen, så også en højere bil uden vanskeligheder kan køre fint igennem.
For at jeg lettere kan blive kørt ud til gårdspladsen, var
Passagen til køkkenterrassen var klippet tilbage - troldhaslen og grantræet ligeså.
Der var renset godt mellem fliserne på trappen op til den overdækkede terrasse
- og her var også kaprifolium og kvæde blevet klippet godt tilbage på indersiden.

Køkkenbordet var ryddet op og rengjort - og han var godt i gang med badeværelset.
Og minsandten om ikke såvel skærm og tastatur som telefon blev grundigt sprittet af ;o)

DS havde gaver med, men det er jo en endnu større gave, at han kommer.

min verden har nu lilla himmel - og er fri for fluer og myg

Ingen kommentarer: