onsdag den 13. juni 2012

torsdag den 3. maj


 Britta og jeg havde atter vagt om eftermiddagen - Nancy skulle til frisør i London, hvor hun også ville kopiere og købe "Wunder-Under". Jeg havde skrevet nogle postkort, så ca. 10.30 gik vi til postkontoret. Vi mødte en mand på gaden, som gjorde os opmærksomme på en quilt fra 1999, som var syet i 1999 med bygninger fra Ailsy Craig
På vejen retur gik vi ind på biblioteket, hvor der var en del quilts udstillether kunne vi/jeg også benytte computeren, så jeg skrev lige lidt hjem




Vi var i genbrugsbutikken, hvor jeg var heldig at finde en gammel trædims som den, vi så i St. Mary - og hvor den kostede $ 25 - her fik jeg den for 0,50!!! så må jeg vist i gang med at hånd quilte igen!!
Vi fik frokost - suppe og sandwich - og fik hilst på Lola, der var her for at se udstillingen. Hun havde syet en lille taske/kurv i glade farver til mig - og indeni var 3 x ½ meter balistoffer, venskabs armbånd - og et par pins. Hun fortalte, at Sarnia quilterne mødes den første mandag hver måned - dels fra ca. 13- 17 - dels om aftenen. Det tager ca. 45 min at køre dertil, så jeg håber, at Nancy kører derhen - nu "kender" hun da Lola

Disse herlige Red Hat Ladies besøgte også udstillingen
 Vi spiste frokost sammen med Kirsten, Lotte og Karna - og til højre et billede af Jan og Dini ved kasseapparatet.
 Anita Zobens fra Threads that bind
- Nancy og Britta i hvilehjørnet - og til højre Gary Walker (i kørestol) og Jans man

Britta foran den quilt fra Charlotte Ydes bog, hun har syet over papper. 
 Demonstration af X-blocks

Ingen kommentarer: