fredag den 15. juni 2012

Lørdag 5. maj - showets sidste dag

Britta og jeg havde ikke vagt den dag, da vi senere skulle lave danske pindemadder. Vi kiggede dog lige forbi, for Nancy skulle købe Quilt in a Day Flying Geese linealen samt Quilters' Reference Book - og hvem så jeg så??? - ingen ringere end Bonnie fra Sarnia, som ligesom søster Lola lige skulle se de danske quilts
 Hyggeligt at ses igen - jeg boede hos Bonnie i Sarnia i 2006, da jeg med quiltere fra Norge, Holland, Tyskland, USA og England var i området.
Derefter kørte Nancy os til Strathroy - først til Dollarama efter siliconedimser til linealer o.a. - og derefter til Wallmart - Satisfaction Guarantied ;o) - her købte vi "duft"klude til vaskemaskine - og ikke mindst til rens af varmt strygejern
 Vi fik naturligvis kaffe og frokost i Tim Hortons - og fik taget billeder at disse "Dollies" som fyldes med salt og grus for vinterveje
Vi var hjemme 13.30 og sad lidt udenfor i den dejlige sol og varme - før vi lidt før kl. 16 kørte til Recreation Center, hvor vi: Britta, Nancy, Bodil, Else og undertegnede gik i gang med pindemadderne - der var mit hjemmebagte rugbrød med sild, Arne Larsens rugbrød med leverposteg og syltede asier og/eller agurk, salami med løgring og brøndkarse, hvidt brød med brie og mandarin, majonaisse, brøndkarse og rejer - alt forsynet enten med tandstik eller danske flag på tandstik. Imens tog de øvrige danskere alle quilts ned og udvalgte blev ophængt på væggene, så der var klar til -Closing Banquet kl. 19, hvor indtil kl. 20 ville blive serveret vore pindemadder, medens man kunne indkøbe diverse drikkevarer.

Ingen kommentarer: