mandag den 11. juni 2012

Tirsdag den 1. maj

Atter regn og køligt vejr - godt, at jeg medbragte trøje og jakke ;o)

I dag begyndte showet - kl. 9 - Nancy, Britta og jeg kørte dog først til en garage, hvor Nancy (og andre) maler et stort billede af 5 bygninger på en stor plade, der skal sættes op på siden af et hus


Derefter kørte vi til show'et, hvor vi blev mødt med blomsterarrangementer og Cathy i skranken.
Vi gennemgik alle butikkerne - var til en demonstration med Chahena, Certified teacher of Quilt in Day/Eleanor Burns den ene af 2 i Canada - med en trekant lineal- Jeg købte et mønster, som jeg måske vil sy af de Canada stoffer, jeg købte i Len's Mill . . . . Vi fik kaffe og rulle med grøntsager og kalkun med cranberries - vi er gæster, så vi skal ikke betale ;o) Om eftermiddagen deltog vi i flere demonstrationer, QIAD Flying Geese lineal (jeg købte den i sin tid enten i Canada 2006 eller Pennsylvania 2002, men har aldrig prøvet den) - Wave & Wine lineal samt skæremaskine. Vi kørte fra showet kl. 17 og ud til en græsk restaurant, hvor vi fik dagens special for $ 15,95: Suppe, kalkun med pommes frites og grøntsager - og kanelkage med flødeskum tog vi med hjem. Hjemme igen fik vi kaffe og kage - jeg gik i seng allerede kl. 21!!! - og sov uafbrudt til 7.30. . . .

Ingen kommentarer: