lørdag den 16. juni 2012

NQT 2012 i Aalborg - 18.-20. maj


Onsdag blev  kufferten atter pakket, og jeg kørte af sted mod Fyn - først til sommerhuset med forskelligt sengetøj m.m., som jeg har hjemme om vinteren - og med pelargonier til vinduerne. Huset er endnu ikke gjort rent efter vinteren - SUK!!

Derefter videre  til Sus - min private Bed & Breakfast (fåes ikke bedre!) - der blev hygget, snakket og strikket - desværre var Connie blevet syg, men hun kom lige forbi med slik, som Anja havde købt i Tyskland til mig - logistik, hva'be'har?
 Torsdag over middag kørte jeg så mod Aalborg og NQT 2012 - og her slog træthed og/eller jetlag igennem - jeg gjorde først et holdt og købte lidt lakrids - men efter kort tid måtte jeg holde og tage en power-nap - det var meget lidt sjovt! Jeg nåede dog til Aalborg, blev installeret på mit værelse og gik i indtjek og gav en hånd med.
Det meste af fredag og lørdag havde jeg vagt - dels i lotteriet - dels i GitteA (hvilket var smaddersjovt!!) - men jeg fik tid at mødes med dels Kaija-Liisa og Tallu, Finland fra den internationale Quilt liste.
Dels med Britt-Marie, Kirsten og Kaija-Liisa, som jeg i mange år efterhånden har været på fødselsdagsliste med.

Anlie Johnsens "Stevns Klint mange millioner af år på vej

 Lørdag aften var der festmiddag i en sportssal - maden var god, men akkustikken håbløs - og show and tell helt uforståeligt, både på norsk og på finsk.

Ingen kommentarer: