søndag den 17. juni 2012

Patchwork maraton

 Jeg kørte fra Café Stevnen ca. 17.30, hjem og pakkede bilen - derefter til Rødvig efter Lis. Jeg havde forsøgt at begrænse mig, for Lis havde været i tvivl om ikke vi skulle køre i hver sin bil, for hun havde sååååå meget med - men der var nu rigeligt plads. Gittes sommerhus ligger i Dalby Strand nær Reersø - og "Magda" viste vej, dvs. Gitte havde fortalt, at hun kørte via Haslev, så det forsøgte vi også - men . . . .

Jeg ved ikke, hvem der vandt prisen som den, der havde mest med - men Gitte og Sanne havde et større fjernlager skjult ;o)

Fredag aften gik med snak og hygge - men lørdag morgen gik vi i gang - og Lis fik hurtigt syet hanke til og på denne taske i Japansk Foldeteknik - sat sammen ligesom mit cowboynet    
Maria kom om formiddagen - og medbragte denne quilt, hvor hun var gået i stå med appliqueringen, men hun fik sat rivevlies bag - og så gik det bedre.

Jeg forlod dem lidt efter middag - og kørte hjem for at køre til fødselsdag.
Søndag formiddag kørte jeg så atter derop. De havde syet sååå meget - og mere blev syet, inden vi onsdag pakkede og kørte hjem mod Stevns igen.

Ingen kommentarer: