fredag den 31. december 2010

Miraklet er sket!!

- vi har fået hentet skrald i dag - både tømt container og fjernet den sorte pose!!!
DH stod på vejen, da skraldebilen kom, og måske derfor tog de det med,
hvorom alt er, så var vi sidste post på vejen . . . - og tak for det . . .
Jeg havde egentlig overvejet, om jeg trods alt skulle begive mig uden for matriklen i går - og køre på genbrugen, men jeg opgav!
Tirsdag, da jeg kom hjem fra StrikCaféen, besluttede jeg, at jeg ikke ville forlade matriklen, før tirsdag morgen, hvor jeg skal op og være Vestens Bedste i Børnehaven
- og den beslutning har jeg i sinde at overholde,
ikke mindst fordi nytårsturen i Bøgeskoven i år er aflyst på grund af for megen sne på ruten.
Jeg vil benytte lejligheden til at ønske alle et
Godt Nytår

Ingen kommentarer: