mandag den 27. december 2010

Holiday Game

På den internationale liste med patchwork havde jeg også meldt mig. Jeg fik Liz i England, som jeg skulle sende til - og en hemmelig skulle så sende til mig - det viste sig at være Gunilla fra Sverige, som jeg i god tid fik en pakke fra. Det kan man dog ikke regne med er rigtigt, da flere prøver at snyde modtageren ved at skrive en anden adresse på - eller få en anden til at sende.
Men - i dette tilfælde var det virkelig Gunilla, jeg fik gaverne fra - og hun havde i den grad haft travlt med synålen/symaskinen
Foruden et herligt jule-katte textilt kort, var der et smukt håndsyet armbånd med blonde, et syet omslag med blok, 3 dejlige stoffer fra V&A Museet, 1 målebånd fra den svenske patchworkforening - og ikke mindst et fingerbøl i en håndlavet æske - Der er ingen tekst på fingerbøllet, men motivet ligner den kinesiske mur. En rigtig fin gave - mange tak til Gunilla

Ingen kommentarer: