torsdag den 30. december 2010

12 sjaler i 2010

I begyndelsen af 2010 meldte jeg mig til en gruppe på Ravelry (man skal være medlem for at se de tusindvis af mønstre - men det er nemt at blive medlem) - samt den samme på Kreativsiden, der hed 10 sjaler i 2010. 10 sjaler blev nået i løbet af første halvår, idet jeg besluttede mig til at strikke op alt Mohairgarn fra Netto, der opholdt sig på matriklen - de blev alle sendt til Hanne Marie Hjemmet i Roskilde. De fleste strikket i mønstret "Noget der ligner" fra Slagt en hellig Ko.
I StrikCaféen spurgte Alice for en tid siden, om jeg ville strikke endnu et sort sjal (Der skal kun strikkes sort om sommeren i godt lys, hvis man spørger mig . )
Alices søster var i sommer på besøg fra England - og hun ville gerne have et sådant sjal til sin datter. Jeg havde endnu lidt sort tilbage - og i løbet af 10 dage - fra 12. til 22. december - blev det færdigt). I dag blev det vasket og spændt op på den nu ledige seng - det blev det 12. sjal i 2010 . . . .

Ingen kommentarer: