mandag den 27. december 2010

kommunens prioriteringer - som vinden blæser?

Mandag er sidste dag, DS og DDIL er her. DS spurgte fra morgenstunden, om han kunne låne min bil og køre til Køge, så jeg kørte tidligt til byen efter mælk, gær m.m.
Store-Heddinge by var eet sne-kaos - jeg tænker på, om mon Haarlev ser ligesådan ud - nok ikke!!!
Jeg benyttede dagen til at få ryddet lidt op og støvsuget - og blogget, som det ses. DS og DDIL kom hjem med en smuk buket til mig - den var fra den nyåbnede blomsterbutik, for byen var stadig - her sidst på dagen - et kaos af sne, og det havde ikke været muligt at parkere i nærheden af Blomsterpigen. På denne Store-byttedag må det have været et problem for de handlende i kommunens købstad.
Derimod, fortalte han, havde de travlt med at rydde noget sne på omfartsvejen!!

Ingen kommentarer: