tirsdag den 22. juni 2010

WWKIP Dag

I 2009 forespurgte jeg i Strik Caféen, om vi skulle arrangere WWKIP ved Stevns Klint, men næsten alle havde andre arrangementer den dag, så idéen blev droppe.

For et par måneder siden spurgte jeg så igen - og der var bred tilslutning, så jeg gik i gang med at arrangere. Selvom den week-end efterhånden blev fyldt op, og jeg bl.a. skulle op kl. 6 for at lave morgenmad til svenske vores hjemmeværnsgæst
- og vise DSs hus frem kl. 11 - så var jeg på plads kl. 12.45 på plænen mellem kirken og Fiskerhuset - eller faktisk nærmest i læ af Fiskerhuset, da der var en noget frisk vind fra vest. Da klokken var 13.15 kom Vibeke og ca. 14 Lillian fra Møn. Heldigvis var der rigtigt mange gæster, heriblandt flere busser, bl.a. en fra Fyn - og også opvisning af folkedansere - så rigtigt mange kom forbi og spurgte, og det var rigtigt hyggeligt. Da solen forsvandt flyttede vi til "gården" foran indgangen til Kirken, hvor der var dejligt sol og lå.

Trods alt en dejlig eftermiddag, hvor jeg kom et stykke videre på Lille Slyngel . . . Klokken 16 kom de første dråber af en længere byge - så også vejret var næsten perfekt . . . .
Arrangerer jeg næste år?? måske . . . . .

Ingen kommentarer: