onsdag den 30. juni 2010

Haven netop nu

er dette ikke et skønt syn - jeg glæder mig over dem hvert år - en kløver-staude


Denne rose står nær ved - jeg mener det er en engelsk Austin rose - den er så småt begyndt at blomstre
Tag endelig ikke fejl, dette er absolut ikke det gule bed!! men det ved valmuesøstrene ikke - selv om jeg hvert år hiver dem op efter blomstring - så kommer de ufortrødent igen år efter år - og får igen lov at stå, til de er afblomstrede - og så bliver bedene omkring den åbne terrasse atter hvid og rosa . . . . Endnu en undtagelse er rosen Coresia Fresia, som kan ses i baggrunden - skøn rose!!!
Sct. Hans aften kom en veninde med en kæmpe buket maguritter - jeg har mange forskellige blomster i haven - men ingen maguritter - det har jeg nu - hun kom på besøg søndag aften med en kasse forskellige stauder



Til sidst lige min gule Kaprifolium, som blomstrer, så det er en lyst lige nu



Ingen kommentarer: