søndag den 13. juni 2010

jysk quilt

I en af mine talrige oprydninger kom denne til syne. DS flyttede i 1995 til Vesterhavegaard for at læse HA i Nykøbing Falster. Jeg syede gardiner af det mønstrede stof fra Jysk, og så kunne jeg da også lige sy et sengetæppe.
Tirsdag den 1. juni, hvor sommeren jo burde begynde, lovede DMI tørvejr, så jeg skyndte mig lige at vaske den og hænge ud til tørring, men allerede da jeg kørte til børnehaven, var det begyndt at regne.
Det gode var, at vi kun fik én byge den dag
- det dårlige, at den varede hele dagen, så den blev hængende til næste dag . . . .

Dette var også dagen, hvor mit horoskop sagde
Du er sikkert vild med at få nye opgaver og kaste dig ud i nye projekter. Det er spændende, men det slider også på kræfterne
(er der nogen der lige genkender mig i det?) Det fik da trods alt mig til ikke at gå til informationsmøde for mulige nye fyrpassere ved Stevns Fyr!!! Det lød ellers spændende . . . .

Ingen kommentarer: