tirsdag den 22. juni 2010

et gammelt drys . . . .

Jeg er ved at være færdig med min 4. zigzag. Jeg "arvede" Dunlin fra Sus, og farven passer perfekt til en nederdel, jeg har , og det skulle så med, når vi om snart tager på bustur til Jelenia Gora i Polen. Da jeg kom hjem sidste weekend fra Fyn - var der søndag meget tøjvask, oprydning m.m. og efter fredag at have ledt højt og lavt efter det sidste bundt garn for at vinde det og blive færdigt - så jeg i et "flash" mig selv smide posen ud, uden at bemærke, at garnet stadig lå i!!! - og det finder jeg naturligvis først ud af fredag, hvor affaldscontaineren er tømt om morgenen . . . . Hvad gør man så?? Lørdag morgen kiggede jeg ind på Tante Grøns netbutik - og fandt farven og bestilte, der var hurtig betjening og jeg modtog det mandag.
- men farver en en svær ting!!! garnet er flere toner lysere. Jeg må strikke halskanten tilbage - og så strikke både halskant og ærmekanter i det lysere garn - måske ser det så ud, som om det er med vilje . . . . .

Ingen kommentarer: