onsdag den 6. november 2013

Strik i Føns og Basselund

 Lørdag den 2. november var jeg atter tidligt oppe, og kl. 8 startede den røde turen mod Vestfyn og Føns. Det var mørkt og regnfuldt, så det tog lidt længere tid end beregnet, og jeg ankom ca. 10.15 - da var allerede de andre - Sus, Anja, Connie og Bente kommet
Vi var først i Føns Garn - en gårdbutik med mange tilbud og fristelser. Jeg fik købt 2 x 100 g lilla sokkegarn til en trøje med bladmønster til Misha.
Dernæst kørte vi til ingridmarie, hvor der er mest broderi - men også en del garn, bl.a. det bedste: Gotlandsgarn ;o)
Hun havde også lige de knapper, jeg kunne bruge til Samsø . . .
Derfra kunne vi gå over til LM Design og Lene Martinsen - med spændende modeller
Efter butiksbesøgene måtte vi desværre sige farvel til Sus, før vi andre kørte til Basselund, hvor Jørgen stegte bøffer med spejlæg til frokost. Der blev strikket og kaglet, men kl. 16 måtte jeg kører hjemad og nåede da også over Storebæltsbroen, før det blev rigtigt mørkt. I Store-Heddinge var jeg lige inde i Stevnen efter vagtplanen til opdatering - og tog kage op af fryseren - det er godt, at jeg havde lagt det der, så jeg kunne "snyde" for den sædvanligt bagning søndag formiddag . . . . og så blev der "sovet TV" - igen!!!

Ingen kommentarer: