lørdag den 9. november 2013

Bryllupsdag

Lørdag den 9. november 1968 var der bryllup i Havnekirken, Rødby - med efterfølgende stor fest i Danhotel, Rødbyhavn
Gemalen kørte til byen efter denne buket - en meget stor og høj og brev buket, som jeg havde vanskeligheder med at finde en passende vase til
men det er yndlingsroserne - og yndlingsfarven: Hvid.
Eftermiddagen tilbragte jeg med at pakke skind, straks efter slagtning kommer jeg ca. 5 kg salt på hvert skind, som så suger blod o.a. ud - nu rystede jeg saltet af og pakkede hvert skind i en klar plastpose og lukkede med Manilla - og derefter 2 skind i hver sin pose med følgeseddel . . . .
Søndag er der uld- og skind indsamling i Gotlandsforeningen fra kl. 11, og vi satser på at være der fra start, så jeg kan være tilbage til min søndagsvagt i Café Stevnen - atter har jeg været deroppe og taget kage ud af fryseren :o)

Ingen kommentarer: