lørdag den 9. november 2013

færdig med at strikke på Samsø

Mandag formiddag var jeg en tur i Faxe. Danske Bank lukker Filialerne i både Store-Hedding og Fakse med sidste åbningsdag fredag den 8. november, så jeg skulle hente Red Barnet bøtterne. Jeg benyttede lejligheden og fik
o også købt papir og printertoner til de mange dagsordner og referater, jeg skulle  printe ud til gemalen, så han kunne sende dem "i går". Om eftermiddagen fik jeg strikket stilken færdig på jordbærhuen - og minsandten om ikke Monterings-Aage kom forbi
 Jordbærhuet var det første jeg bestilte garn til, da der blev givet "grønt lys" til at strikke - jeg bestilte Alpacca til både jordbær- og blåbærhue, men det blå er for støvet til, at det vil klæde Misha :o(
Jeg fik også syet knapper i vendestriktrøjen, som for længst er færdig - og de knapper, jeg købte hos Ingridmarie i lørdags blev syet i Samsø trøjen
Mønster: Samsø fra "kunsten at strikke en Ø" af Annette Danielsen
Pind: 3
Garn: Gotlandsk Pelsuld fra ApS tiden, en tråd lys og en tråd mørk grå - jeg tror faktisk ikke, at det blev noget hit, og den findes da heller ikke længere på farvekortet, men det bliver helt sikker et hit her på matriklen

Ingen kommentarer: