lørdag den 9. november 2013

sommerhus m.m.

Onsdag forlod vi matriklen før kl. 9 for at køre til sommerhuset, Gemalen kørte det først stykke, dvs. over broen, hvor jeg tog over, for jeg har jo kørekort til Fyn. Vi gjorde et kort stop i Bilka, hvor jeg købte frokost samt  fyrfadslys og hårvoks til sønnen - og så videre til sommerhuset. Der var et tilbud på reparation af det rækværk på sydaltanen, som stormen rev ned - og det bliver jeg nødt til at acceptere - som det er nu - er det mere deprimerende end nogensinde . . . . .
Gemalen flyttede  sommermøblerne ned og op i garagen, mens jeg pakkede pelargonier, sengetøj, fåreskind o.a., der overvintrer her på matriklen. Til slut lukkede gemalen for vandet, jeg hældte salt i toilettet - og aflæste vand og el - og så gik turen mod Odense, med stop i Stof og Stil, hvor jeg købte klart plast til lynlåsposer - de havde 4 forskellige designer, så jeg købte en meter af hver - herefter var vi på kirkegården med gravpynt og så hjemad. Jeg var hjemme ca. 17.20, fik lige en hurtig mad og kørte så til Roskilde, hvor Rosquilterne havde klare lynlåsposer på programmet - jeg fik ikke symaskinen med - men der er nu købt materialer til rigtigt mange lynlåsposer.

Ingen kommentarer: