onsdag den 27. november 2013

Bedstedag i børnehaven

fredag den 22. november var jeg inviteret til bedsteforældredag i børnehaven - også i år var der et barn, der manglede en bedstemor - heldigt for mig. Gemalen havde modtaget en del julepynt - og jeg havde delt det i 2 ret store bunker, den ene til børnehaven - og de var meget glade for det, og træet har aldrig før været så pyntet ;o)
Vi startede kl. 13.30 - først lavede vi en juledekoration i øst/grøn stue - så gik vi til vest/blå stue, hvor der blev klippet pynt og dekoreret med glimmer - vi kunne begge bruges som pynt, så meget glimmer kom på os ;o)
Derefter til midti, hvor der var saft, kaffe og pebernødder, som børnene bagte i tirsdags. I værkstedet kunne vi flette hjerter og lave guirlander - jeg flettede en stjerne - og senere blev der indkøbt strimler til fremtidigt brug.
Kl. 15.15 gik alle udenfor og der blev sunget fra det uddelte sangblad - en meget hyggelig dag både for børn og bedster - tak, fordi jeg måtte være med - hyggeligt!

Ingen kommentarer: