fredag den 7. oktober 2011

verden er lille

Da Hanne Kludekone begyndte sin fortælling om årene på Grønland, tænkte jeg straks på Erna, som deltager i min StrikCafe - og minsandten om ikke de to har været sammen på Grønland - Dette skete længe før, jeg tænkte på brækket ankel og genoptræning, så jeg aftalte med Erna, at hun skulle køre med til Æblehaven i Faxe, når Hannerne kom til dertil næste gang, og det var så i går. Jeg hentede Erna 11.30, så vi kunne ankomme kl. 12
og så blev der godt nok kaglet og udvekslet memoirer ;o)
Jeg skulle jo til genoptræning kl. 13-14 - og derefter tilbage til Faxe efter Erna. Jeg tror nok, at de fik en god dag sammen efter ikke at have set hinanden i 40 år!!
Vi fik også set Hannes BOM, syet op i sort/hvidt og lidt rødt - den var kanonflot - og helt anderledes end i de medsendte stoffer.

1 kommentar:

Kludemutter sagde ...

Det har sikkert bragt lykke for de 2 at mødes igen.
Hvor er Hanne´s BOM flot.

Yt