onsdag den 26. oktober 2011

færdigt strik

Det er snart længe siden, jeg blev færdig med selve vesten til Marias barnebarn Storm - men monterings-aage har ladet vente på sig. Den var med på Fyn, men hæklerierne tog min tid, så den kom ikke længere. Mandag strikkede jeg alene i 2 timer på Store-Heddinge Bibliotek - men da var det møbius, der var i gang. Onsdag den 12. oktober var der på biblioteket ønske om aftenstrik - og fredag morgen kontaktede de mig for at fortælle, at vi da gerne måtte flytte derom i åbningstiden, dvs. mandag, onsdag eller torsdag kl. 17-19. Vi i StrikCaféen er meget tilfredse med såvel tidspunkt som placering - så det var ment som et supplement. Jeg kom til at tilbyde at starte det op og lavede ophæng, som jeg hang op i Netto, Fakta, SuperSpar og SuperBest samt vores garnpusher. Dagbladet skrev en lang artikel lørdag - men Charlotte på Stevnsbladet havde ferie, så der kom ikke noget. Om det så er tidspunktet - spisetid - eller der alligevel ikke er interesse for aftenstrik, det lader jeg hænge - men jeg fik da strikket dejligt meget.

Tirsdag var der så genoptræning, StrikCafe - og om aftenen et fantastisk foredrag med Frans Rasmussen i Snurretoppen - så onsdag morgen tog jeg fat på at tage masker op i halsen og ærmerne og strikkede kanten med snoninger m.m. Den er færdig - og jeg synes egentlig, at den er blevet meget fin
Mønster i bogen babystrik af Debbie Bliss
Garn: Silkebloom Fino,
Pinde nr. 3½

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

I have read several good stuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting.

I surprise how so much effort you set to create such a excellent informative website.


My blog ... www.swiftcashforgold.com

Anonym sagde ...

I do not even understand how I stopped up here, but I assumed this publish
was great. I do not realize who you are but
certainly you're going to a famous blogger in case you aren't already.
Cheers!

Feel free to visit my web page: Öfen

Anonym sagde ...

I’ve been browsing online more than nine hrs right now,
and after finding you on http://lkannik.blogspot.com/, I certainly haven't found any enjoyable posts such as yours. In my opinion, if all web site developers and blog writers created ideal content as you have, the internet will be a lot more useful than at any time before.

My blog ... 17875

Anonym sagde ...

At last, after browsing http://lkannik.blogspot.com/
for some time, I got a blog from which I was
able to really discover valuable information in regard to the
studies and the knowledge that I want. There need to be more things like this on Micro Blogs

Look into my website ... windows live messanger