torsdag den 20. oktober 2011

Marken er mejet - og hækken er klippet

Da jeg i søndags var inde bag gedebladshækken for at fjerne diverse småtræer, klippede jeg for med håndhækkeklipperen - jeg har aldrig fået kørekort til den elektriske. Gemalen pointerede, da vi flyttede hertil fra funktionærboligen, hvor der skulle klippes hæk til 3 sider - og på begge sider, da der ingen naboer var at dele med - at han var færdig med at klippe hække!!
Indimellem har man da heldigvis et standpunkt, til man tager et nyt - og i går blev hækken klippet, så man igen kan se stenene.
Jeg måtte ud og fotografere i solskinnet - det var lidt køligt, så jeg greb lige mit bindesjal - og stor var glæden, da jeg fandt min webstrikbroche, som jeg ikke kunne finde, da jeg skulle til Strikkefestival på Fanø

Ingen kommentarer: