lørdag den 31. december 2011

måske færdig cardigan

Så blev jeg endelig - måske - færdig med forkanterne på min cardigan strikket fra oven - efter mønster i tillæg til Hendes Verden - strik i vinterpasteller .(se under Arwetta Classic/ Ane)
Ærmerne er mestendels strikket 2 gange (eller 3, hvis man regner tilbagestrikningen med LOL)
Jeg er dog ikke helt overbevist om, at ærmerne ikke skal strikkes helt lange - det var egentlig med vilje, at de blev lidt kortere - tænke, tænke, tænke
Den var en sej omgang at strikke - glat hele tiden - næste gang vil jeg forsøge mig med samme mønster som Yt - det giver da lidt afveksling ;o)

Den nye mis kommer nu jævnligt ind - den er meget kælen og vil helst sidde på skødet hele tiden. Agnes er dog ikke så tilfreds, at de har været inde samtidig endnu . . . .
Jeg mener, hun er en Olga - gemalen hælder mest til Maren - vi må se

3 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Et rigtig godt Nytår til jer begge - og misserne! kh

Sus sagde ...

Det er da vildt så flittig du er. Knuser

Sus sagde ...

Det er da vildt så flittig du er. Knuser