lørdag den 31. december 2011

Godt Nytår

Med dette ret mislykkede billede af mine nye gardiner i soveværelset ønsker jeg alle
et godt og lykkebringende nytår

Da vi flyttede her til matriklen, flyttede vi fra et soveværelse med 1 vindue til her, hvor der er 2 vinduer. Der var jo nok at tænke på, så jeg skabte en helt ny mode, dvs. forskellige gardiner for vinduerne.
For en del år siden købte jeg så stof til nye gardiner - og endelig i mellemdagene har jeg syet dem.
I virkeligheden er de fint hvide med blå blomster, men det er ikke til at se på et billede taget kl. 16.30 nytårsaftens dag.
Jeg kom forøvrigt til at tænke på min farfar, da jeg syede, han hævdede, at man ikke måtte lave håndarbejde i juledagene, så ville man få en "bullen finger" - mon ikke det har været, for at husmoderen trods alt skulle have lidt fri . . . .
Efter et skrækkeligt år - i hvert tilfælde efter 21. maj - håber jeg på medgang i 2012, hvor der bliver indtil flere rejser til det stor udland - såvel mod øst som mod vest.

1 kommentar: