mandag den 26. december 2011

julegaver fra nær og fjern

I år havde jeg meldt mig på 2 julegavebytter
På den internationale liste skulle jeg sende til Linda D i USA - og jeg modtog fra Kaija-Liisa i Finland. K-L havde valgt et Tema: Tilda, og jeg modtog et stitchery mønster, en Tilda bog, 3 stoffer, en dåse, hvori der var et ornament, en rulle lyserød klunkebånd og endnu et rødt bånd - alle dejlige gaver. Når man tæller de 3 stoffer for en - bliver det ialt 7 dejlige gaver, som jeg nok skal få glæde af i det kommende år ;o)
Den anden var på Stoffbytte-klubben - og her sendte jeg til Mona - og modtog fra Kari - begge Norge. En dejlig "hånd"syet toiletpung, som ganske sikkert vil blive til en sypung - rosa stof og en trekant-lineal
Alle dejlige gaver til et kreativt 2012

Ingen kommentarer: