fredag den 2. december 2011

færdig i tide

natten til torsdag - ca. kl. 02.00 lukkede jeg de sidste masker af til blusen - og torsdag blev der så hæftet ender og syet sammen under ærmerne, så blusen blev afleveret efter genoptræningen.
Det stormede vildt med modvind for Tina, da hun bragte Amalie til børnehaven - så hun fik et lift med op til byen på vej til Vallø Strand - og jeg hentede hende på hjemvejen i Brugsen - og videre til børnehaven. Her var fest for en 10-års jubilar, og Bente fra "min" børnehave var der. Det blev så aftalt, at jeg starter igen som Vestens Bedste tirsdag den 13., hvor børnehaven skal i kirke - det bliver hyggeligt - mon der er nogle af børnene, der stadig kan huske mig . . . . .
Torsdag aften var der julemøde i Klintekongen Quiltere - Aase lagde hus til og serverede gløgg og æbleskiver. Vi havde pakkespil - medbragte alle en patchworkinspireret pakke til ca. kr. 30, dvs. jeg havde lavet et sykit til det sakse etui, vi syede sidste gang i RosQuilterne - Sanne vandt og var begejstret. Der var mange julemønstre blandt gaverne - så det blev aftalt at sy hos mig lørdag den 17. december - en dag der hvert år trænger til afledning af tankerne.

Ingen kommentarer: