torsdag den 5. januar 2012

plan for 2012

- ikke nytårsfortsætter, for jeg har gået med en plan i hovedet i længere tid - og nu skal det altså være!
Jeg har i mange år været medlem af en patchwork fødselsdagsliste - og ved hver eneste fødselsdag er den kommet bag på mig. Listen er efterhånden svundet ind til 5 medlemmer - uforståeligt, for jeg synes jo, det er dejligt at få gaver . . . .
I år har jeg så meldt mig til en anden liste. Der var ved deadline 5 tilmeldte, hvilket jo er meget fornuftigt - men så var der nogle - som "hovsa" - gerne også ville være med - så nu er listen på 9 deltagere. Gaverne skal koste ca. nkr. 150,- - så det kunne blive en udskrivning.
Derfor har jeg besluttet mig for at være på forkant - og er startet med at sy - som her et sakse etui - og et nålebrev - og mindsanten om ikke første gave ankom lige på dagen!

Det bedste ved det er jo så, at der den forløbne uge er ankommet rigtigt mange pakker, som jeg har samlet i denne kurv - glæder mig til i morgen ;o)

1 kommentar:

Lavendel sagde ...

Ja det forstår jeg sandelig gost!!!Håber du får en god dag!