onsdag den 25. januar 2012

garn, garn og atter garn

Anja havde været hos Pia i Vejle og hentet fra hendes garnlager - som hun gerne ville sælge - og der blev handlet!! Så meget dejligt garn er vanskelligt at modstå! og snart lå der garn alle vegne
Anja har rumdelere overalt, og mange rum blev fyldt med dekorativt garn
Det blev så ikke bedre af, at vi lørdag - efter et besøg i en tøjforretning i Gråsten med udsalg - og for mit vedkommende i den nærliggende Kirkens Korshær Genbrugs Butik - man skal jo lige se, hvad kollegerne byder på ;o) kørte en tur over grænsen til Flensborg. Jeg havde til min fødselsdag fået et billede af den KnitPro mønsterholder, jeg havde ønsket mig, og som var bestilt der - desværre var den stadig i restordre - ØV
Anjas herlige lille hund, Goba, var det naturlige midtpunkt - Sus gik tur med den, og vi andre nussede - hvor man dog savner en hund!!

Ingen kommentarer: