onsdag den 25. januar 2012

strikke weekend i Gråsten

Torsdag middag kørte jeg hjemmefra i regnvejr - og det blev bare mere og mere - så det var ikke hurtigkørsel
Jeg havde modtaget invitation til udsalg hos Sy og Rens i Sorø - så jeg måtte lige ind - og var heldig at få noget limegrønt til en kommende fødselsdag - det gør jo ikke noget, at prisen er under normalen. Videre gik det til Odense, hvor jeg parkerede under Magasin.
Jeg var først i Tante Grøn - jeg havde bestilt men ikke modtaget noget lacegarn - det fik jeg så her. Derefter var planen at forsøge at få et par sko, der er lidt mere chikke end de Jaco sko, jeg ellers fører mig frem med nu om dage. Pelskanten er nærmest slidt væk nu - ikke noget at sige, at de ikke kom i produktion. Jeg var først i Ecco - ingen held - og gik derefter ned i Kongensgade, hvor jeg i Gabor Sko var heldig - endog så heldig at finde et par på udsalg.
Vestergade ligner slet ikke sig selv, men det er nok også et par år, siden jeg sidst var der - og der var kommet en Panduro, der måtte jeg ind - og fandt en yndig Tilda æske, hvid og rosa stribet med blomster - nedsat!!
Jeg ankom til pitstop hos Sus i Nørre Aaby (ikke Nummer (Nr) Aaby ved 18-tiden og var helt ødelagt i min ankel - der var hævning for alle pengene.
Torsdag aften fik jeg vundet de første nøgler, så jeg kunne begynde på mit Christel Seyfarth sjal i løbet af weekenden.
Fredag morgen kom Connie, vi kørte af sted i Suses bil, først til Fredericia banegaard for at hente Pia - og så videre mod Gråsten, hvor Anja ventede os i sit dejlige gule hus - med kig til vandet på den anden side af vejen

og så gik vi ellers i gang med hygge, strikke og kaglen ;o)

Ingen kommentarer: