onsdag den 25. januar 2012

man tager

For en tid siden blev jeg færdig med min trøje, raglan strikke fra oven og ned - jeg fik forslag om grønne knapper og kiggede da også efter nogle - men knapper koster jo "en krig", så jeg fandt en skjortebluse i min Kirkens Korshær Genbrugs Butik i Strøby Egede, den var prissat til kr. 20 - og der var 7 knapper, smukt sat på med sort silkebånd - de blev klippet af og sat på min trøje - og vupti!! godt at Monterings-Aage var med ;o)
Susanne og Pia ser måbende til - ja, ja - der er altid noget nyt at lære . . . .
Desuden blev jeg færdig med dominoerne til min domino cardigan for delvist dovne - så mangler "blot" ærmerne
men det er også et større projekt der tages ud til 142 masker på hvert ærme - og derefter 1 maske ind på hver pind til der er 40 masker
- og det er kedeligt retstrikning hele vejen . . . .

Ingen kommentarer: