mandag den 21. november 2011

Det sku' vær' så let . . .

I dag er det et halvt år siden, jeg blev en falden kvinde - og det har da godt været en vanskelig rejse med mange udfordringer!
Da jeg fornylig var til lagersalg, købte jeg 10 nøgler 100% uld til en trøje. I tillæg til Hendes Verden 41/2011 - strik i vinterpasteller - var en trøje strikket fra oven - den var strikket på pind 3 og passede med strikkefastheden
Garnet viste sig at indeholde overraskende meget grønt - men det værste var, at jeg på et tidspunkt blev nervøs for, om der var garn nok.
Jeg besluttede derfor at lade selve trøjen hvile på en wire - og begyndte så på begge ærmer
DET ER GODT NOK BØVLET
Men så vidt, jeg kan se, så bliver der nok garn - og det er jo ikke så ringe endda. Det er et kedeligt strikketøj med mange masker på hver pind/omgange - men det skrider da frema'

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det ser rigtig spændende ud.
Bliver sjovt at se det færdige resultat.
Kh. Kirsten
Knude på tråden

Connie sagde ...

hvis du ikke har nok så husk jeg købte af samme farve....

Liselotte sagde ...

ja, Connie - det husker jeg på - men det er jo bedre, hvis jeg selv har nok LOL

Lavendel sagde ...

Den har jeg også luret på, men tror, jeg trænger til projekter på lidt større pinde for tiden ...flot garn, ellers!