torsdag den 3. november 2011

sidste weekend

startede allerede torsdag eftermiddag - genoptræningen var aflyst pga. møde, så bilen blev pakket til bristepunktet med sengetøj, kuffert og diverse strikkeprojekter . . . . Midt på eftermiddagen kørte jeg så mod Nr. Aaby, hvor jeg havde fået tilsagn om en seng
Jeg havde for en tid siden på anbefaling investeret i en ankelsok - det var mig dog næsten umuligt at få den på, og når den havde været på en tid, hævede benet voldsomt over sokken. Sus havde råd for det - først blev den sat på Runes drikkedunk samt en the dåse natten over - og så var der blevet plads til the dåser i begge ender
Fredag kl. 09:15 ankom Connie og vi kørte først til lagerudsalg, hvor de åbnede kl. 10
Jeg havde på forhånd bestemt, at jeg ville have koboltblåt garn til en trøje - DET HAVDE DE IKKE - og hvad skal man gribe og gøre i, der står fløde i potten
Der var 60% på Silkebloom Fino - desværre kun i passende mængder i rød og beige - så det blev til en rød - sandsynligvis fra Mere Feminin Strik - den strikkede jeg i en noget spøjs farve chenillegarn i foråret. Det blev også til noget lækkert mørklilla meleret - her skal der strikkes en cardigan fra oven, har den i et nyligt strikkehæfte fra Hendes Verden
Nu tror du måske, at dette er et lidt mislykket billede - men nej, det viser bare, hvor hurtigt det gik med at kigge det hele igennem - og der var meget!!

Efter indkøbene kørte vi så til Kreativ Messe i Fredericia, hvor vi opholdt os resten af dagen - der var vildt mange mennesker - også mange, vi kendte - der blev ikke købt meget. Dana har designet denne fantastiske jakke - og lovede, at der snart kommer opskrift i flere størrelser - og så faldt jeg for denne kurv - modellen var i 2 størrelser/faconer - denne kunne jeg bedst lidt - og så blev den lige påført 2 japanske knuder . . .

Dog fik jeg 2 små hæfter med hjem fra Bente Geil - Patentløsninger og Overspringshandlinger - men de blev betalt via min sommerløn. Connie blev og spiste med hos Sus - så der blev strikket igennem.

Ingen kommentarer: