onsdag den 9. november 2011

bryllupsdag - igen igen

Mandag var jeg på gårdspladsen (jeg behøver ikke løbestrømpen mere, mente jeg - men efter 3 timer udenfor var der så hævning) - jeg fik ryddet det meste i miskbænkene og samlet i sæk til genbrugspladsen - og jeg fik nusset pelargonierne, der efterhånden ser lidt trætte ud, men så længe, der ikke er nattefrost, får de lov at stå ude - vinteropbevaringen i værkstedet kan jo vare længe nok - jeg fik også plantet krukken ved hoveddøren til, så det er lidt mere indbydende for de mange, der kommer forbi matriklen på søndag, hvor vi lægger hus til uld- og skindindsamling for Gotlandsforeningen
Indenfor kan man snart straks se, at det er november - der er i hvert tilfælde knopper

Agnes har fundet en ny pude at ligge på




Mandag kl. 17 var vi så i Snurretoppen, hvor Per Vibskov, Louise Nordgaard og Ingrid - havde inviteret til orientering om deres initiativ til at etablere et socialt værested på Stevns -
Her bliver jeg så nødt til at pointere, at der er
forskel på PÅ Stevns - og I Stevns Kommune,
idet der fremkom nogen kritik over, at der jo allerede var ved at blive etableret et frivilligcenter på Stevns - Det skal så ligge i Haarlev, hvilket jo ikke er PÅ Stevns - men i Stevns Kommune
- og forøvrigt er det jo 2 helt forskellige projekter.
Det blev så også pointeret, at jo flere frivillige, der er i et område, des flere kommer til. Men hvorom alt er, så er det et initiativ, man bør bakke op om.

I dag, onsdag den 9. november er det 43 år siden, der var bryllup i Havnekirken, Rødby, med efterfølgende fest i Hotel Hvide Hus - og derfor står nu denne buket og lyser op i den novembermørke stue - og menuen: Andesteg!!

Ingen kommentarer: