søndag den 10. januar 2010

Min SBB - Secret Birthday Buddy

På den internationale quiltegruppe, hvor jeg i en årrække har været tilmeldt, har der tidligere været tradition for at melde sig til at være/få en hhv. hemmelig juleven - og en hemmelig fødselsdagsven. I 2009 blev det udvidet til at være både-og. Det skulle starte til Valentinsdag 2009 - og slutte Valentinsdag 2010. Det er jo så spændende, om man kan gætte/blive gættet inden da.
Jeg modtog i marts/april et meget fint tekstilt postkort med svaner - det blev sendt fra England - men det kan jo snyde - for måske har min SBB fået en anden til at sende det.
I god tid før juleaften modtog jeg så denne gave. En fin dåse med fine knapper og en del pynt - som nogen måske kunne bruge til crazy quilt - og indpakket i 2 stykker stof. Pakken var sendt fra Holland - og jeg fik en mistanke om, at det måske kunne være Wilma - ??
Fredag den 8. modtog jeg så denne fine fødselsdagsgave - igen sendt fra Holland . . . .
Hver ting var indpakket i det øøndigste babushka papir - og det var bare gode ting - mange af dem igen brugbare til broderi og crazy - igen gætter jeg måske på Wilma . . .

Ingen kommentarer: