søndag den 31. januar 2010

Award

Ved et tilfælde fandt jeg lige ud af, at jeg har modtaget min første Award - fra Anja
Tusinde mange tak.
  • Awarden indebærer:
  • At jeg skal vise Award på blokken - OK done
  • At jeg skal linke til giveren - OK done.
  • At jeg skal skrive 7 ting om mig selv - skræk og ve - det er straks værre - der er jo ikke meget at skrive om mig . . . . jeg må i tænkeboksen . . .
  1. Det siges, at "Da Gud skabte tiden, skabte han nok af den" - Selv om jeg er på efterløn - så holder den altså ikke!! - Jeg halser altid ba'u'
  2. "En kone i sin bedste alder" - tja - det skal jeg lige tænke over . . .
  3. Selvom jeg er født midt i Odense (Grønnegade), så bor jeg nu langt, langt ude på landet - og i skrivende stund betyder det indesneet . . .
  4. Jeg har altid ønsket mig at bo i et rækkehus med fliser foran - og et "frimærke" af en have - jeg bor på en landejendom med en have på ca. 10.000 m2, hvilket betyder mødepligt i haven i hele have-sæsonen - så er det trods alt dejligt at være indesneet . .
  5. "Jeg har hørt meget om at kede mig, og jeg kunne godt tænke mig at prøve", siger konen, som ikke kan sige nej til nye udfordringer: varmestuestrik, reserve-bedste i børnehave, StrikCafe, Kirkens Korshær Genbrugsbutik, Red Barnet Køge Lokalforening - og for at det ikke burde være nok, så er hun også blevet valgt til bestyrelsen i det lokale vandværk - medlemmerne er ifølge vedtægterne pligtige til at tage en tørn.
  6. Selvom jeg holder meget af at brodere og sy patchwork, så er det lettere at strikke - og det er jo hyggeligt, når sofaen kryber op på ryggen, og man kan strikke og se TV samtidig.
  7. Jeg drømmer om at besøge Wien en gang.
Jeg skal give Awarden videre til 7 andre bloggere - jeg forsøger med:

Til ovenstående vil mange sikkert spørge: "Hvordan syns' du selv det går"
- og tja - der er en del modsætninger i mit liv, kan jeg se
- det går ikke helt, som jeg forventer - og somme tider planlægger - men sådan er det altså i mit liv. Generelt vil nogen måske sige, at konen har brug for at slappe af - men er bange for at gå glip af noget . . . . .

Ingen kommentarer: