søndag den 3. maj 2009

Dagmarquilternes udstilling hos BeoBeo

I week-end'en 24-26. april 2009 var der udstilling høloftet hos BeoBeo. Maria, Lis og jeg kørte derover om søndagen - ad den hyggelige vej gennem landet. Det var den dag, køerne blev lukket ud på marken - og det oplevede vi også.
Jeg havde benyttet mig af lejligheden og taget 2 ældgamle quiltetoppe med - en Jan Mullen og en Stack 'n Whack - de er vel nærmest 10 år gamle - og jeg havde for lææænge siden besluttet, at de skulle quiltes hos BeoBeo - Hun gør et fint arbejde - og er rimelig i pris - og jeg må indse, at jeg ikke får quiltet dem.

Det var såmænd en nydelig udstilling - ikke så meget nyt - men et fint juletræstæppe - og en ide til udnyttelse af motivstoffer - og så lige en nydeligt batik quilt - Der kunne købes kaffe og kage - og trækkes nitter i tombolaen - Maria vandt dog noget creme. Vel hjemme igen fik jeg maskinquitet rundt om de lyse firkanter på bryllupsquilten - så nu mangler jeg "blot" at håndquilte.

Ingen kommentarer: