søndag den 7. november 2010

modsætninger i aktivitetsniveau

Efter en overraskende kartoffelferie næsten fri for forpligtelser/arrangementer
- kun Y-men torsdag aften og vagt fredag eftermiddag i Kirkens Korshær,
var der bare massivt booked op hver eneste dag i uge 43,
Mandag aften var der Fellowship Day,
hvor jeg lige skulle have de sidste ting på plads - og have hævet byttepenge
og tirsdagen var absolut kompakt med frisør kl. 8.30, Børnehaven 9-11,30, hurtigt hjem og hente DH, som skulle køres til øjenlægen i Fakse (normalt venter man ca. ½ time, efter øjnene er dryppet - men denne gang fik øjenlægen besøg - så vi ventede mere end 1 time) Besøget hos øjenlægen var dog extra kort, med besked om at der
ikke var de store ændringer - og kom igen om et år . . . .
og inden vi så kom hjem igen, var det tid for StrikCafé
Onsdag var en hyggedag hos en syveninde - dejligt at snige sig til det
torsdag var jeg inviteret i børnehaven til cirkus forestilling - der var savsmuld på gulvet - og både elefanter, vilde dyr, klovne og linedansere - en festlig forestilling . . .
efter et kort besøg hos mekanikeren, som bestiller en ny fidus, så bagsmækken atter kan åbnes, gik turen til Køge og Patchwork Butikken , hvor jeg havde aftalt at mødes med Vibeke P. Der var kaffe of æbleskiver - og hyggelig snak - før vi atter skiltes og jeg kørte til Køge Torv og Tiger - og listede ned ad Vestergade til garnbutikken, hvor jeg blev fristet af denne - gråmelleret burde have være valgt - men lilla bliver den
og endelig fredag min sædvanlige vagt i Kirkens Korshær Genbrugs Butik . . ..
Derfor blev der ikke tid til at blogge . . . .

Ingen kommentarer: