mandag den 22. november 2010

Den første sne

kom - naturligvis - fredag den 19. november. Jeg var tidligt oppe - og det var fasanerne også - de havde travlt med at fouragere under foderbrædtet.
Jeg fik pakket bilen med kuffert og garn, garn, garn - for jeg skulle til strik-in hele weekenden i sommerhus i Rendbjerg ved Egernsund, og det er jo ærgerligt at have for få strikkeprojekter med . . . . :o)
Turen startede fint - men da jeg nærmede mig Køge, var der sne på bilerne - og derefter også på marker, træer, huse . . . Jeg havde oprindelig forestillet mig, at jeg kunne nå forbi sommerhuset og vande pelargonierne - men med storm og regn, kunne jeg forvente, at der var vand i haven . . . og det besværliggør jo unægtelig at få åbnet for vandet - og da der så ydermere var sne, så blev den plan ændret - og jeg kørte direkte til Sus i Nr. Aaby, hvorefter Connie kørte resten af vejen, lige via Fredericia Station for opsamling af Pia

Ingen kommentarer: