søndag den 5. september 2010

høstfest i byen

Hvor er det dog dejligt, at min fru moder rydder op, så jeg kan få en ny plads at sove på - tænkte Albert højst sandsynligt . . . .
I dag var dagen for den årlige høstfest i Renge - Jens Aage og Bente lagde have til løjerne
Vi ankom kl. 10 - DH kørte på havetraktoren - DS og jeg gik - og Dooley gik med ;o)
Vi startede med kaffe og rundstykker - der var ca. 35 deltagere i alle aldre - nogle havde børn og børnebørn med - andre forældre - og vi var så heldige, at vi år havde DS med.
Efter kaffen blev vi opdelt i hold og så gik vi i gang med de forskellige konkurrencer: Der var flødebollemaskine, minefelt, keglespil, kongespil, golf - og naturligvis skydning
Da vi var kommet gennem alle opgaverne, var klokken ca. 13.30 og vi nød den dejlige mad fra Kokken og Jomfruen - og derefter præmieoverrækning
DS vandt skydningen - en dejlig kasket

DS og jeg gik hjem ved 15.30-tiden, så han kunne komme afsted til firmaet i Herning . . . . . . '
Først senere kom jeg i tanker om, at Forden skulle til eftersyn mandag - men da var Mazdaen allerede langt væk - så mandag morgen må vi tidligt op

Ingen kommentarer: