søndag den 19. september 2010

Besøg fra Bangladesh

Søren ønskede, at vi havde et fast program for ugen, så dagene ikke bare blev sløset hen,
Tirsdag formiddag var vi lige et smut i "min" børnehave, så DDIL kunne se, hvordan en dansk børnehave ser ud - og derefter var vi på genbrugen med en pose "småt brændbart". Det var også nyt og spændende, når man bor i et land, hvor affald efterlades og alle dele kan anvendes. . . Onsdag gik turen til Fyn - via Storebæltsbroen. Først kirkegården i Odense og H.C. Andersens hus og museum. Onsdag er torvedag, så parkering var en udfordring - det stod ned i tove, så paraplyer var fine.
Efter indkøb i Kongensgade af sub-mariner gik turen til sommerhuset, hvor jeg havde en aftale med Rosengaarden - denne gang om renovering af nordterrassen. Vejret var heller ikke her helt med os, men vi
spiste mad og drak kaffe. Jeg fik vandet pelargonierne og fik klippet tjørnegrene itu - og så kørte vi atter mod Odense, hvor vi gik hver for sig. Jeg nåede søstrene Greene og Tante Grøn. Hos sidstnævnte købte jeg dette Det er godt nok merceriseret bomuld batikfarvet - men lad os se, hvordan den bliver.
Vi kørte fra Magasins P-kælder kl. 17.30, var lige hjemme og vende, lufte Diana og for midt vedkommende skifte - og kørte så til Cafe Algade og fik dejlig mad.

Ingen kommentarer: